Producenci
Reklamacje

Szanowny Kliencie, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wady produktu. Masz prawo złożyć reklamację w dowolnej formie, jednak w celu usprawnienia i przyspieszenia procesu reklamacyjnego sugerujemy przesłanie zgłoszenia na adres email sklep@ladnywystroj.pl oraz dołączenie wszelkiej posiadanej dokumentacji (zdjęcia, raport szkody itd.).

W zgłoszeniu należy umieścić informację na temat oczekiwań, tj.: naprawa, wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny, zwrot należności oraz dokładny opis przyczyny jej złożenia. 

Kliencie, możesz również skorzystać ze wzoru formularza reklamacji (poniżej), który możesz wysłać wraz z reklamowanym produktem/produktami na adres:

Sklep Ładny Wystrój
ul. Grunwaldzka 14 lok. 5
41-500 Chorzów

Wskazane formy złożenia reklamacji należy traktować jako zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Do pobrania:
Formularz reklamacyjny (.doc)
Formularz reklamacyjny (.pdf)

Warunki postępowania reklamacyjnego są szczegółowo opisane w regulaminie Sklepu Ładny Wystrój § 6 oraz § 7.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl